Thursday 21 July 2011

bayangkan inome rm & usd mjadi milik anda



Bayangkan ini - [ Pendapatan Tunai ] - Anda mendapat satu penajaan baru (maka, anda perolehi RM100), dan orang yang baru anda taja berkenaan akan memberikan 2 penajaan  yang diperolehinya kepada anda (anda mendapat  2 x RM100 = RM200). Bayangkan pula, 2 orang berkenaan pula akan memberikan 2 penajaan yang mereka perolehi kepada anda, 2 x 2 = 4 (anda mendapat  4 x RM100 = RM400). Bayangkan pula  4 orang berkenaan pula akan memberikan 2 penajaan yang mereka perolehi kepada anda, 4 x 2 = 8 (anda mendapat  8 x RM100 = RM800). Dalam contoh ringkas ini, setakat ini sahaja, anda telahpun memperolehi 15 bayaran penajaan = RM1,500.  Kesemua pendapatan ini anda perolehi melalui hanya 1 penajaan yang anda perolehi sendiri. Bayangkan bila proses penajaan ini berterusan menjadi 16, 32, 64, 128, dan seterusnya. Kesemua mereka ini akan memasukkan wang tunai berkenaan terus ke akaun bank anda tanpa melalui pihak Admin.
Bayangkan juga jika anda pula mendapat lebih dari satu penajaan yang anda perolehi sendiri, maka tentulah proses ini menjadi berganda-ganda dengan begitu pantas. Maka pendapatan anda juga akan bertambah besar dengan lebih hebat lagi . . .
Rahsia sebenar 2Up-Infinity adalah ianya akan menggandakan pendapatan anda secara automatik, iaitu daripada 1 menjadi 2, kemudian menjadi 4, seterusnya menjadi 8, 16, 32, 64, 128, dan seterusnya (hingga infinity).
Tentunya anda sudah nampak kehebatan program ini. Pendapatan anda akan meningkat dan menjadi berganda-ganda secara automatik. Dan proses ini akan berulang-ulang bagi setiap penyertaan baru yang anda perolehi!
PERHATIAN : Proses Pass-Up penajaan hanyalah dalam program Penjanaan Modal sahaja. Semua tajaan akan tetap diletakkan dibawah penaja asal apabila menyertai program utama iaitu MLM WELA Slimberry.

No comments:

Post a Comment