Thursday 21 July 2011

Pelan Penjanaan Modal oleh SlimberryXtreme Team.



Bagi membantu setiap member menyertai, serta bergerak aktif dalam program utama iaitu MLM WELA Slimberry maka setiap member perlulah memiliki kesemua Tools sebagaimana yang telah dijelaskan sebelum ini, dengan bayaran hanya RM100 sekali seumur hidup. Bayaran ini sepatutnya dibayar kepada pihak pengurusan SlimberryXtreme Team kerana mereka telah membelanjakan wang  yang begitu banyak bagi menyediakan kesemua Tools / kemudahan ini. Namun pihak pengurusan SlimberryXtreme Team telah bermurah hati dengan memberikan bayaran ini secara terus (Direct Payment) kepada sesiapa sahaja yang telah berjaya membuat penajaan  (Menggunakan kaedah 'Reverse 2-Up Infinity System'). Bayaran Direct Payment ini adalah sebagai penghargaan kepada mereka yang telah berjaya membuat penajaan dan seterusnya membantu bagi mengembangkan bilangan penyertaan dalam SlimberryXtreme Team. Inilah peluang sebenar untuk anda bagi menjana modal dan seterusnya membantu anda untuk bergerak aktif dalam program utama MLM WELA Slimberry. Tugas anda hanyalah untuk mengaktifkan akaun peserta berkenaan sebaik sahaja anda menerima bayaran RM100 daripada mereka. Pengaktifan ini adalah bagi membolehkan mereka memiliki kesemua Tools / kemudahan yang telah disediakan. Anda boleh aktifkan akaun penyertaan mereka dengan 2 kaedah iaitu :
Kaedah Laman Web - Login masuk ke akaun anda dan klik butang pengaktifkan bagi akaun peserta berkenaan.
Kaedah SMS - Hantarkan 'Formated SMS' ke 36660 dengan hanya menggunakan handphone anda. Sistem secara automatik akan aktifkan akaun penyertaan peserta berkenaan dan turut akan menghantar email serta sms bagi memaklumkan tentang pengaktifan akaun peserta berkenaan. Melalui kaedah ini anda bebas bekerja dari mana sahaja, malah tanpa perlu langsung menggunakan komputer.
Melalui 'Program Penjanaan Modal' ini, yang merupakan sistem Aliran Wang Tunai terhebat yang berasaskan sistem innovasi '2-Up Referral Tracking System', anda mampu mengumpul modal disamping turut dapat memperbaiki kewangan anda dengan begitu drastik dan lumayan. Inilah Revolusi konsep dan rekabentuk innovasi yang menjana pendapatan berterusan hingga infiniti. Jika antara tercari-cari sistem yang mudah dan unik serta terbukti amat berkesan dalam menjana modal bagi menyertai perniagaan MLM, maka anda telahpun menjumpainya. Program ini berasaskan sistem yang cukup mudah, serta akan menggandakan network dan pendapatan anda dengan lebih pantas. Setiap penyertaan akan melayakkan setiap member mendapat 100% keuntungan. Struktur progresif aliran wang tunai yang diterapkan dalam sistem ini, akan menjana wang tunai dengan pantas dan akan benar-benar merubah hidup anda. Kos penyertaan yang munasabah dan berpatutan sebagaimana yang dicari-cari oleh kebanyakkan orang, serta yang benar-benar akan dapat memperbaiki situasi kewangan anda dengan lebih pantas. Sistem ini amat mudah dan merupakan satu revolusi yang amat hebat. Baiklah, mari kita lihat bagaimana Program Penjanaan Modal dalam SlimberryXtreme Team berfungsi :

No comments:

Post a Comment