Thursday 21 July 2011

CONTOH PENYERTAAN 'POWERLINE'


Menariknya Plan Penjanaan Modal ini ialah, walaupun dengan hanya satu penajaan sahaja, maka anda sudahpun balik modal, malah setiap peserta tajaan anda atau tajaan yang anda perolehi melalui proses pass-up, masing-masing akan pass-up 2 penajaan yang mereka perolehi kepada anda. Dan proses ini akan berterusan hingga infiniti. Manakala bayaran pula akan dibayar terus kepada anda tanpa melalui pihak ADMIN. Proses pass-up bayaran 2 penajaan yang diperolehi kepada up-line, adalah sebagai penghargaan kepada mereka kerana memperkenalkan program ini kepada setiap downline masing-masing. Proses pass-up 2 bayaran ini dilakukan oleh sistem secara automatik.
Dua penyertaan yang di pass-up kepada upline dipilih secara rawak oleh sistem mulai penyertaan kedua dan ke atas.  Ingat, anda hanya pass-up 2 penyertaan sekali sahaja seumur hidup, selepas itu berpuluh-puluh atau beratus-ratus malah mungkin beribu-ribu orang pula akan pass-up 2 penyertaan yang mereka perolehi kepada anda. Jadi jangan kisahkan sangat 2 penyertaan yang anda terpaksa lepaskan kepada upline anda dalam program penjanaan modal ini kerana mereka ini tetap akan menjadi downline anda apabila mereka menyertai program utama MLM WELA Slimberry. Anda hanya bantu seorang up-line sahaja dalam program penjanaan modal ini, tetapi hasilnya, beratus-ratus atau beribu-ribu pula yang akan membantu anda. Inilah konsep saling bantu-membantu, yang menjadi nadi kekuatan dan kehebatan program ini. Kami percaya anda tentunya tak nak setakat balik modal sahaja, jadi sponsorlah seramai mungkin bagi menjana pendapatan Terbesar dan Terhebat!. Berikut contoh jika anda memperolehi lima orang tajaan yang masing-masing pass-up 2 penajaan kepada anda :
Proses 2Up-Infinity ini akan  terus berkembang dimana bilangan bayaran yang anda perolehi daripada 5 orang asalnya, maka akan bertambah lagi 10, kemudiannya 20, 40, 80, 120 dan seterusnya hingga infinity. Pendapatan anda juga akan turut berkembang daripada RM500 pada asalnya, kemudian akan bertambah lagi RM1,000 kemudiannya RM2,000... RM4,000...RM8,000...  RM16,000... dan seterusnya.

No comments:

Post a Comment